Wednesday, December 16, 2015

Christmas countdown

 photo Mihaela-12_zpsunt5hy49.jpg
In casa se simte miros de portocale si de ceai turcesc cu miere, ador combinatia asta de mirosuri. Tot
 apartamentul parca a prins un aer de sarbatoare. Au  mai ramas doar 10 zile pana la Craciun si prea
 putine pana in noul an, iar eu sunt din nou in intarziere cu pregatirile. Nici acum nu imi vine sa cred cum
 a zburat timpul... Am avut parte de un 2015 minunat, un an plin de evenimente si plin de calatorii, iar
 acum tot ce imi doresc e sa petrec cea mai frumoasa luna a anului alaturi de familie si de cei dragi. 

Fotografiile de mai jos sunt realizate de Alexandru Dragos in Carturesti Carusel
 photo Mihaela-16_zps9cahlntn.jpg
 photo Mihaela-17_zps070x0urf.jpg
 photo Mihaela-37_zps812bfm8n.jpg
 photo Mihaela-13_zpsphcc52dc.jpg
 photo Mihaela-21-horz_zpspjfta61w.jpg
 photo Mihaela-18_zpsav9d6yys.jpg
 photo Mihaela-14_zpsh12bsq02.jpg
 photo Mihaela-2_zpshyoidovz.jpg
 photo Mihaela-19_zpswog51b6s.jpg
Cardigan romwe.com / Jeans & Camasa Mango / Inel H&M / Pantofi tip oxford loreblu.ro


B u c u r e s t i  @  2 0 1 5



1 comment:

  1. Imi place stilul tau clean ! iar site-ul acela romwe.com imi va capta toata atentia pentru vreo 2 ore :) Mersi !

    ReplyDelete