Thursday, July 23, 2015

Olive Green Dress

 photo SAM_5606as_zpshlzrtrr4.jpg

Ultimele zile au fost cam greu de suportat din cauza caniculei ce s-a abatut peste noi, asa ca am
preferat sa ies din casa doar pe perioada programului meu de lucru si pe seara dupa ora 8 jumate, iar
 in restul zilei sa ma ascund in cel mai racoros colt al casei. Trecand peste 'problemele' meteo, rochia 
olive e o achizitie recenta de la kurtmann, pe care am accesorizat-o la fel ca pe multe dintre 
rochiile/tinutele mele, si anume, cu detalii aurii, se pare ca sunt obsesia mea vara asta. In ceea ce
 priveste rochita, mi-a placut enorm culoarea maslinie, mai precis de maslina cruda si felul in care e
 pusa in evidenta prin suprapunerile in sesuri opuse, din partea de sus si din cea de jos. In plus am
prins-o la super reducere, ma bucura faptul ca mereu gasesc articole interesante pe kurtmann.ro
{ Acum au 80% reducere! }
 photo SAM_5605as_zpsvxxbrc31.jpg
 photo SAM_5598as_zpstu7svjjd.jpg
 photo SAM_5596as_zpsdshefgzd.jpg
 photo SAM_5612as_zps2hqpsl5z.jpg

THE LOOK:
Sandale, Cercei H&M / Rochie Zara via kurtmann.ro / Poseta mango.com / Curea Stradivarius



1 comment: