Monday, July 6, 2015

Feeric Fashion Days - Alba Iulia - Day 1

 photo SAM_4703cs_zpsla0c5zbf.jpg

Anul acesta am avut sansa sa particip la unul dintre cele mai importante evenimente de moda din
Europa de Est, Feeric Fashion Days, care a inceput vineri seara la Alba Iulia si care a adunat in
curtea Cetatii Alba Carolina bloggeri, ziaristi si oameni de moda atat din tara cat si din strainatate.
Seara a debutat intr-o explozie de culori, la Muzeul Principia, prin colectia Sarah Jessy Jones a
designerilor argentinieni Diego de Biase si Eduardo Perez, continuandu-se mai apoi la Poarta III a
 cetatii, unde am putut admira colectii semnate Gianni Tolentino, Iulia Manciulea, Mihaela Cirlugea,
 Haute Future Fashion Academy, precum si o colectie de lenjerie intima a brand-ului Lise Charmel.

Pentru prima parte a zilei am ales sa port ceva mai colorat, astfel am combinat un top din dantela
 orange cu o fusta clos army print, o poseta metalica Mango si un colier statement cu pietre colorate
Zara. In ceea ce priveste partea a doua am ales un look black, pe care l-am scos din banalitate
mixand un top din paiete cu o pereche de pantaloni scurti de piele, si l-am accesorizat cu detalii aurii.
 photo SAM_4696cs_zpsy00jmmic.jpg
 photo IMG_8934s_zps4f4r1wdd.jpg
 photo page1-horz_zpsugaksw0p.jpg
Sarah Jessy JonesDiego de Biase si Eduardo Perez  (Buenos Aires)
 photo IMG_9057_zpsasbgnazz.jpg
 photo 20150704_211655s_zpsxmtcnkbo.jpg
 photo page5-horz_zps90hfka2k.jpg
Haute Future Fashion Academy (Milano)
 photo page3-horz_zpslp31z7ng.jpg
Iulia Manciulea
 photo IMG_9129_zps3qmhnixo.jpg
Gianni Tolentino (Milano)

THE LOOK:
LOOK 1: Top si Sandale (aici) / Fusta Bershka / Poseta Mango / Colier Zara 
LOOK 2: Top Pimkie via kurtmann.ro / Pantaloni Pimkie / Sandale si Poseta Mango / Cercei H&M

Pentru mai multe poze de la eveniment join me on facebook & instagram!


1 comment: