Tuesday, July 21, 2015

Evening in Bucharest

 photo SAM_5575s_zpspmhkcf37.jpg
Weekend-ul in Bucuresti a fost unul torid, dar a meritat din toate punctele de vedere. In primul rand
 concertul lui Robbie Williams a fost priceless, pentru asta am trecut cu vederea si peste cele +30 de
grade si peste setea acuta. In cazul in care esti printre cei ce nu ai putut ajunge la concert, nu trebuie
 sa fii trist, il poti vizioana full HD pe youtube. E ceva ce merita vazut! Am incercat sa fac fata
caniculei cum am stiut eu mai bine dedicand ziua de sambata lenevitului la piscina. Pe seara, dupa ce
 temperaturile s-au mai moderat, ne-am indreptat spre Salon Golescu, in apropiere de Calea Victoriei,
 sa luam cina. Am purtat o rochie lunga, bleumarin, cu bretele subtiri luata de pe kurtmann, cu niste
 sandale negre in bretele, cu un toc ceva mai gros si accesorii cu influente tribale. Seara s-a lungit
 pana in zori, dansand si cantand pe o straduta ingusta din Centrul Vechi, la The Drunken Lords. Mai
multe poze din weekend gasesti pe pagina mea de facebook (aici) sau pe contul de instgram (aici).
 photo SAM_5570s_zpstrmmhozk.jpg
 photo SAM_5564s_zpsb0qrcsfn.jpg
 photo pages_zpsaiyz2ots.jpg
 photo SAM_5573s_zpsinicefkb.jpg
 photo SAM_5576s_zpsxgoewy8i.jpg

THE LOOK:
Rochie Asos via kurtmann.ro / Poseta Bershka via kurtmann.ro / Colier Bershka.com


1 comment:

  1. Imi place foarte mult simplitatea si acuratetea outfitului tau. Buclele lejere s-au potrivit perfect. Si eu sunt fana a flash tattoo-urilor si nu imi vine sa cred ca se apropie toamna si le voi mai purta abia la anul :(

    ReplyDelete