Wednesday, June 3, 2015

Summertime happiness

 photo SAM_4217s_zpssfkhuh2p.jpg

Caldura mare mon cher! Nu de mult am ajuns acasa si sorb infierbantata dintr-o limonada rece, fara
 gheata si cu mult zahar, asa cum imi place mie. A venit vara cu adevarat si incepem categoria
  #SummerLooks. In plus duminica am incheiat sezonul de primavara intr-un ton cat se poate de
  bohemian, specific verii lui 2015: intr-un lan de grau, purtand sandalele mele menorquinas (luate
 vara trecuta din Palma de Mallorca), o rochie scurta din dantela si palaria mea preferata de la H&M. 
 photo SAM_4209s_zpsaxufrwon.jpg
 photo SAM_4259s_zpsnnfmbxcx.jpg
 photo SAM_4212s_zpsuyukk0st.jpg
 photo SAM_4245s_zpswqhbceuh.jpg
 photo SAM_4210s_zpsr2lob9w1.jpg
 photo SAM_4255s_zpse9ypze2i.jpg
 photo SAM_4211s_zpsmfmejvms.jpg
Palarie H&M / Rochie, Ochelari romwe.com / Colier Bershka /
 Sandale Menorquinas (sandale, lucrate manual, speficice Insulelor Baleare)

No comments:

Post a Comment