Monday, June 8, 2015

Blue Indian Scarf

 photo SAM_4468s_zpsk1kowdbe.jpg

#summerlooks
Piesa de rezistenta a tinutelor mele dedicate lenevitului la soare este esarfa si nu as schimba-o pentru
 nimic in lume. De fiecare data cand merg in vacanta pe timp de vara, in special la mare, imi place sa
 impachetez mai multe esarfe decat alte articole, pe care, ulterior, sa le port in diverse feluri. Mereu
 ma bucur de lejeritatea si versabilitatea pe care mi-o ofera o esarfa vaporoasa. Duminica asta am iesit
pentru prima data pe anul acesta la bronzat, am imbracat costumul de baie in tonuri pamantii si pentru
ca termometrul arata peste 25*C am evitat pantalonii scurti sau rochiile si m-am infasurat intr-o
esarfa fluida din bumbac, de origine indiana, achizitionata saptamana trecuta (pentru comenzi: aici)
 photo SAM_4492s_zpsuhbtirzf.jpg
 photo SAM_4502s_zps6dln6lap.jpg
 photo SAM_4484s_zpsgmezuhxa.jpg
 photo SAM_4512s_zpsflefrgqw.jpg
 photo SAM_4507-horz_zpsuftrrgfm.jpg
 photo SAM_4491s_zpstf5z0a4j.jpg
 photo SAM_4470s_zpsaua2twsm.jpg
THE LOOK:
Ochelari romwe.com / Costum de baie brown snake print H&M /
Bratari Bershka / Sandale menorquine luate din Palma de Mallorca
Esarfa, purtata ca rochie, din India (pentru comenzi aici)

No comments:

Post a Comment