Friday, May 8, 2015

The Kimono

 photo SAM_3813s_zpsp22nfw3b.jpg

Unul din articolele nelipsite ale dulapului meu este kimonoul. Isi face mereu prezenta in look-urile
mele la trecerea din primavara in vara. Toate kimonourile pe care le am sunt negre, cu flori in culori
 aprinse (asa le prefer eu), asa ca le port cu articole cat mai basic. Aici am ales sa il port intr-un ton
 varatic, care duce cu gandul la zilele de festival prin combinarea lui cu un tricou simplu, crem, din in
si pantaloni lejeri khaki, la care am adaugat o palarie simpla, neagra din lana si pantofi cu talpa joasa.
 photo SAM_3811s_zps7qoxnl4b.jpg
 photo SAM_3806s_zpsjbhwygcn.jpg
 photo SAM_3810s_zpshaxtqjws.jpg
 photo SAM_3812s_zpsg9kzfciw.jpg
 photo SAM_3799s_zpsphavfyay.jpg
 photo SAM_3803s_zpsinpwfgm1.jpg
 photo SAM_3808s_zpsqxuedv5i.jpg
Kimono, Palarie H&M / Tricou Isabel Marant via 543.ro / Pantaloni Stradivarius /
 Pantofi miniprix.ro / Ochelari Zara

No comments:

Post a Comment