Thursday, April 23, 2015

I am Mikaella

 photo SAM_3441cs_zpsiudd9kb9.jpg

Iarna e aproape. Dinspre zidul de la nord, vantul suierand, aprig si rece, aduce cu el si primele semne ale venirii Umblatorilor Albi, al caror aparitie dupa atata amar de vreme nimeni nu o poate ticlui. In Debarcaderul Regelui, lupte inca se duc pentru Tronul de Fier, sub ochii blajini si inocenti ai regelui Tommen Baratheon, al carui urcare pe tron se datoreaza intru totul asasinarii fratelui sau Joffrey de catre o mana nevazuta. De peste mare, regina dragonilor, Daenerys Targaryen isi pregateste minutios asaltul impotriva tuturor celor care se vor interpune intre ea si Tronul de Fier.

Numele meu este Mikaella Snow, si poate va intrebati unde ma plasez eu in aceasta adevarata panza de intrigi, minciuni si tradari, in aceasta carte scrisa cu sange de catre cei care isi doresc putere mai presus de toate. Ei bine, cu 25 de ani inainte, in fortareata Casterly Rock, domeniul suprem al Casei Lannister, veneam pe lume. Nu mi-am cunoscut mama, am fost data in grija bucatareselor. Insa de la o varsta frageda am stiut ca viata de servitor nu era pentru mine. Ambitiile mele erau mult mai mari. 

Cu doua zile in urma, un corb de la Debarcaderul Regelui a sosit cu un mesaj sumbru: Tywin Lannister, stapanul nostru, fusese ucis de catre fiul sau, piticania pocita ce poarta numele de Tyrion. Desi lacrimi au fost varsate de catre cei de la curte, gandirea mea a fost ca lordul Tywin primise exact ce merita, dupa nenumaratele atrocitati comise de-a lungul vietii. Ajungand seara in mica mea camaruta din subsolul cetatii am gasit pe pat o scrisoare. Deschizand-o si apucand sa citesc doar primele doua randuri am impietrit. Visul meu de a deveni o persoana importanta in Westeros era pe cale sa se implineasca. Cuvintele scrijelite parca cu invidie si dispret ma instiintau ca tatal meu, cel pe care nu-l cunoscusem niciodata, era nimeni altul decat Tywin Lannister. Stapanul meu. Impreuna cu semnatura sa eram instiintata ca am mostenit nu doar dreptul de a locui in King's Landing ci si numele oficial de Lannister. 

Am vrut sa ies si sa tip in gura mare, sa fiu auzita pana in nord. Sa le spun tuturor cine sunt si de unde vin. Insa am preferat sa stau intinsa pe spate in micutul meu pat, ale carui scartaieli n-o sa le mai aud niciodata. Am inceput sa privesc inspre tavanul innegrit si sa ma intreb daca aici ma voi opri. Raspunsul a fost negativ, bineinteles. Dar oare am ce trebuie pentru a reusi? Numele meu e Mikaella Lannister. Maine voi pleca spre King's Landing spre a-mi lua locul cuvenit la curtea nepotului meu. 

 photo SAM_3436cs_zpsgvz2dp9v.jpg
 photo SAM_3448cs_zpsp38pfx1j.jpg
 photo SAM_3452cs_zpshhdsonqg.jpg
 photo SAM_3426ss_zpsqcvea6qp.jpg
 photo SAM_3434cs_zpsug6fchsy.jpg
 photo SAM_3449cs_zpswrme4mfb.jpg
 photo SAM_3466cs_zpsummijwax.jpg
 photo SAM_3455cs_zpsw4cusl7e.jpg

Povestea de mai sus face parte din Urzeala Bloggerilor, adevarata poveste, insa, ruleaza in
fiecare luni de la ora 20:00 pe HBO. Nu rata noul sezon din Urzeala Tronurilor!

No comments:

Post a Comment