Thursday, April 16, 2015

GLITTERish

 photo SAM_3312cs_zpslouvdn2x.jpg

Ai avut vreodata senzatia ca ceva a fost menit doar pentru tine? Ei bine, asa m-am simtit eu cand
 acest minunat blazer a venit in viata mea. Acum sa fim seriosi... Are paiete! Si eu nu stiu sa spun
  nu cand vine vorba de ele. The more the merrier! In plus, cu vechii mei pantaloni aurii si cu pantofii
 tip oxford, rezulta un look perfect de purtat atat pe timp de zi cat si pe timp de seara/noapte.
 photo SAM_3308cs_zpsyle1mxm3.jpg
 photo SAM_3317cs_zps0uqxnadw.jpg
 photo SAM_3319c_zpsoeda2xeh.jpg
 photo SAM_3309c_zpszjr45pru.jpg
 photo SAM_3310c_zpscjldet1p.jpg
 photo SAM_3315c_zpsafwahjnp.jpg
 photo SAM_3311cs_zpsgxp0hoow.jpg

THE LOOK:
Blazer Cache Cache via 543.ro / Top Mango / Pantaloni Mim.fr 
Pantofi Oxford LoreBlu.ro / Ochelari de soare Romwe.com

Don't be afraid to be bold!

No comments:

Post a Comment