Monday, March 16, 2015

Pinstripe Suit by Mango

 photo SAM_2974s_zpsztvzbxju.jpg

Mereu am intors privirea plina de admiratie dupa persoanele, de gen feminin, imbracate in costum
 deux-piece. Insa in acelasi timp am cosiderat tinuta a fi una rigida, usor incomoda pentru doamnele
 sau domnisoarele ce o purtau. Ei bine, m-am inselat teribil, nu e nimic mai comod decat un costum
 deux-piece din stofa, mai ales daca alegi un sacou tip barbatesc si pantaloni cigarette. Eu mi-am gasit
 costumul ideal la Mango pe care l-am combinat cu niste pantofi sport army print si o bluza in acelasi
ton cu incaltamintea, eliminand astfel ideea mea preconceputa de a atribui office-ului cele doua piese.
 photo SAM_2975s_zpschyo77ce.jpg
 photo SAM_2970s_zps9fvwicme.jpg
 photo SAM_2988s_zpsdhxdsxjl.jpg
 photo SAM_2971s_zpsjnwif3yy.jpg
 photo SAM_2969s_zpspamazbl5.jpg
 photo SAM_2977s_zps403mmvqj.jpg
 photo SAM_2987s_zpszu0vl6hz.jpg
Sacou Pinstripe, Pantaloni Pinstripe, Poseta Metalica Mango /
 Colier Bershka / Pantofi sport Zara / Ochelari (aici)

No comments:

Post a Comment