Tuesday, February 3, 2015

Snowy

 photo SAM_2285a_zpsjtuid7nr.jpg
Duminica am adoptat un look aproape 'all black' si nu m-am gandit nici macar o secunda ca voi fi in
antiteza cu peisajul de afara. Ningea intr-o veselie. Iti dai seama... entuziasm maxim din partea mea.
 Era totul alb. Insa cum zapada nu vine la temperaturi de +15*C am simtit ca nu sunt imbracata chiar
potrivit si ar fi cazul sa ma retrag frumos in casa, sa imi fac un ceai fierbinte de tot si sa lecturez mult
amanatul Portret al lui Dorian Gray. In final ziua s-a dovedit a fi una dintre cele mai placute si am
savurat-o pana la ultimul minut. Data viitoare voi imbraca ceva adecvat pentru o bataie cu bulgari!

O saptamana minunata!
 photo SAM_2290a_zpsie1bjagu.jpg
 photo SAM_2287a_zpsl1hcj8o2.jpg
 photo SAM_2286a_zps6meiadt9.jpg
 photo SAM_2303s_zpsuwo5iyjv.jpg
 photo SAM_2316s_zpsxfhuhykc.jpg
 photo SAM_2288a_zps3nmwvy6o.jpg
Fular H&M / Bluza Terranova / Fusta second-hand / Ghete (aici)

2 comments:

  1. Prima dată am crezut că gluga este cu tot cu bluză!
    Ținuta e superbă! Chiar m-ai făcut să îmi doresc să port fuse ceva mai lungi. Acestea care accentueaza talia sunt foarte frumoase, chiar îmi place modelul. Însă clar ai cam dârdâit de frig pentru pozele astea :))
    http://pretty-and-strong.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu una am facut o mini pasiune pentru fustele midi :)
      Gasesti mai multe modele la H&M ^_^

      Delete