Thursday, January 22, 2015

Somewhere

 photo SAM_2234as_zpsvoximjjq.jpg
Take me somewhere far away!
Desi e doar luna ianuarie zapada abia daca se mai zareste pe ici pe colo, ghioceii si-au facut aparitia,
sorarele te face sa renunti complet la paltoane si blanuri, iar eu sunt cuprinsa de o astenie acuta. Prin
urmare am dat de toate semnele specifice primaverii si tot ce imi doresc e sa ma plimb, sa explorez,
sa uit de sesiune si de proiectele ce asteapta sa fie finalizate. Vreau doar sa ma bucur de razele caline.
Jacheta din poze e noua mea achizitie de la Mango si ca sa fiu sincera e una dintre cele mai bune pe
care le-am facut in ultimul timp. E perfecta pentru vremea asta de tranzit si in plus a costat doar 70lei,
nici mai mult, nici mai putin. O adevarata comoara! (profita de ultimele reduceri si tu, mai multe aici)
 photo SAM_2221as_zpswxgfzzt6.jpg
 photo SAM_2229as_zps67jgtg9u.jpg
 photo SAM_2223as_zpsjorv6blt.jpg
 photo SAM_2237as_zps7dktqvfy.jpg
 photo SAM_2232as_zpsn84vkqiz.jpg
Jacheta Mango / Helanca, Jeans Stradivarius / Ghete BBup / Ochelari Ray Ban 

No comments:

Post a Comment