Wednesday, April 1, 2015

Memories of Mallorca

 photo SAM_2272a_zpshvgnqjxp.jpg
Totul se intampla cu un scop...
Povestea a inceput, zic eu, in vara lui 2009 la Montreal. In cele doua luni petrecute pe teritoriul 
canadian am cunoscut o multime de oameni minunati carora le multumesc nespus ca mi-au facut 
sejur extrem de placut. Printre ei se numara si o familie de batranei simpatici, in jurul varstei de 80 
ani, doamna romanca, domnul englez, de la care am ca amintire cartea ce poarta numele acestei 
postari. Intr-una din zile am fost invitata la ceai la ei acasa ( tipic englezesc).  Doamna era pasionata 
de cultura si traditia romaneasca dedicandu-i acesteia o camera, ducea dorul Romaniei si era 
absorbita de orice detaliu pe care il dadeam despre tara, iar domnul era pasionat de literatura si 
detinea cea mai mare biblioteca personala pe care am vazut-o eu pana acum. Dupa un tur al casei si 
prezentarea pe rand a pasiunilor fiecaruia, am fost invitata sa imi iau in semn de amintire ce carte 
doresc din imensa biblioteca. Iar eu din politete, fara sa le mentionez ca bagajul meu nu ar mai 
suporta nici macar un ac la cat era de incarcat, am aruncat mana pe cea mai mica carte care mi-au 
zarit-o ochii atunci. Memories of  Mallorca de Bessie D. Beckett. O carte mica, cu coperti verzi 
cartonate. Nici nu aveam idee ce e Mallorca sau unde e. 'Best choice'  mi-au spus... iar eu am zambit 
si-am multumit politicos cu un aer victorios ca si cand as fi stiut pe ce carte am pus mana. 

****
Cinci ani mai tarziu, prin februarie imi faceam planuri pentru vacanta de vara. Cautam vreme buna,
 arhitectura de admirat, plaja neaglomerata, o apa sa imi vad degetele de la picioare si petreceri cu 
muzica buna. Primul gand a fost Ibiza, insa lipsa arhitecturii cladirilor m-a facut sa imi mut privirea 
spre Palma de Mallorca. Iar intr-un final am ales sa le bifez pe amandoua. Si cum in entuziasmul meu
am inceput sa rascolesc tot prin casa in cautarea pasaportului (nicodata nu stiu unde imi pun lucrurile)
de pe un raft uitat imi cade in cap o carte mica, cu coperti verzi cartonate: Memories of Mallorca.

hmm... 'Best choice'
 photo 20140617_205019aa_zpsgcvwzcvu.jpg
Intradevar a fost una dintre cele mai bune alegeri ale mele. Iar toate cele mentionate mai sus, despre
destinatia aleasa, le poti vedea in urmatoarele postari. Asa ca nu imi ramane decat sa iti zic: stay tuned
 photo pageb-horza_zpsmrw68tjh.jpg

No comments:

Post a Comment