Monday, December 29, 2014

A perfect little Christmas

 photo SAM_1553_zpsdfe26f1e.jpg

Daca ar fi sa rezum in cateva cuvinte Craciunul de anul acesta as spune: A fost de basm, a nins ca-n 
povesti! Pozele din postarea de azi sunt mici fragmente din zile de Craciun ale anului 2014, pe care
eu le ador nespus. Imi place sa imi petrec sarbatorile de iarna inconjurata de familie si de prietenii
dragi, cum probabil prefera majoritatea lumii. La mine lucrurile incep in ajun, unde scopul zilei este
finalizarea platourilor cu one-bite-uri pentru colindatori (adica pentru dragii prieteni ) la timp.
 ( imagineaza-ti o atmosfera gen master chef )
Iar cand totul este perfect si la locul lui si musafirii incep sa se adune, cand doar sunetul rasetelor si
 clinchetul paharelor se mai distinge, atunci incep sa se auda pe la usa adevaratii colindatori. Pe an ce
trece colindatul nostru se transforma intr-un fel de reuniune, asemenea celei de la scoala, uitam sa
mai colindam sau in cel mai bun caz recitam de pe telefoane (noroc cu netul asta, ce ne-am face fara).
Seara de Ajun trece pe nesimtite, iar dimineata lui 25 e cea mai buna si cea mai asteptata parte a
anului. Timpul pentru cadouri! Iubesc cadorile ca un copil mic, e placut sa stii ca cineva s-a gandit la
tine. Si ce e cel mai minunat e sa aduci zambete pe fetele celor dragi printr-un gest oricat de mic.
Craciunul l-am inceput, ce-i drept, fara zapada, insa cum, probabil, toate dorintele mele referitoare la
 zapada au fost ascultate. Am avut parte de cea mai faina vreme si de cele mai frumoase momente.
Iti doresc in continuare un an nou cat mai bun si mai minunat!
^_^
 photo page2_zps0026a661.jpg
 photo page3_zpse4a5fc36.jpg
 photo page4_zps20bcdbe2.jpg
 photo page1_zps1cf89f8b.jpg
 photo page5_zps6f21c88c.jpg

No comments:

Post a Comment