Thursday, July 31, 2014

Styling Romwe

 photo DSC_0140cs_zps1103acb7.jpg
Azi, pe când îmi desfăceam în grabă coletul de la Romwe (mi-am comandat o rochiţă neagră din dantelă foarte drăguţă), mă gandeam la prima mea comandă de pe site şi încercam să-mi amintesc cum a început colaborarea noastră. Peste romwe.com am dat întămplător, pusesem ochii pe colanţii "înstelaţi" ai unei bloggeriţe. Aşa a apărut prima mea comandă. Au urmat altele şi altele până s-a ajuns la o frumoasă colaborare cu magazinul meu preferat. I love Romwe! Are o gamă mare şi diversificată de haine şi accesorii, iar pe langă asta e mereu in top cu trendurile. E sursa mea de inspiraţie.
 photo DSC_0132cs_zpsf46daece.jpg
 photo DSC_0137cs_zps9cbb4c20.jpg
 photo DSC_0136cs_zps05daeb40.jpg
 photo DSC_0138cs_zps92bf0121.jpg
 photo DSC_0053cs_zpsc50d4e0d.jpg
Ochelari Romwe / Sacou Romwe (aici) / Colanți Romwe (aici) / Cămașă Bershka / Ceas Casio 

No comments:

Post a Comment