Monday, May 12, 2014

Insta Days in Timisoara

 photo IMG_20140505_080945-tile2_zpsf03462d8.jpg
Saptamana trecuta am dat o fuga scurta in Banat. Chiar daca am mers cu treburi, am incercat sa imbin utilul cu placutul. Si sunt foarte incantata ca am reusit sa ma intalnesc cu o parte din persoanele dragi mie. Zilele, desi putine la numar, le-am petrecut cu mult drag la povesti pe malul Begai. Fie la D'arc pe mal bucurandu-ma de soare, fie La Capite intr-o atmosfera usor rustica. Serile le-am continuat in acelasi spirit la un pahar de vin in Atu. Pe langa asta am gustat noua supa, semnata Suppa Bar, ce face furori in Timisoara (o recomand!). Iar joi, inainte de plecare, am participat la cursul festiv al Alexandrei. M-a dus cu gandul la ultimul meu curs... la valul de sentimente din ziua aceea: emotii, entuziasm, fericire, toate imbinate cu o usoara melancolie. 
Imi e dor de anii de studentie. 

Va pup:*
si
Felicitari Ale draga! :* 

No comments:

Post a Comment