Thursday, May 15, 2014

Feeling Pretty with The One By Oriflame

 photo DSC_0147copys_zps1d06a858.jpg
Ma numar printre blogger-itele care de mai bine de o saptamana se bucura de o parte din noua gama The One by Oriflame. La inceput am fost un pic sceptica. Recunosc! Nu stiam ce voi primi si cel mai important nu stiam daca mi se va potrivi. Nu ar fi fost prima data cand folosesc produse lor (sunt fan Pure Nature Organic by Oriflame), dar faptul ca nu am putut sa imi aleg eu nuantele potrivite m-a intrigat un pic.


Toate bune! Ajunge pachetul! Deschid cutia! Nu-mi venea sa cred cate produse mi-au trimis!
Ce m-a uimit cel mai tare a fost faptul ca toate mi se potriveau, ca si nuanta, ca si gust, parca mi le-as fi ales eu.
Am fost pur si simplu uluita ^_^ M-au nimerit!
 photo DSC_0150copys_zps8aa69ead.jpg
1. Fond de ten The One IlluSkin - Natural Beige - un fond de ten bun pentru purtare zilnica, aduce o nota de luminozitate tenului si un aspect natural, iar pe langa asta are un pret foarte accesibil (il gasiti in noua brosura Oriflame)
2. Corector The One IlluSkin - Nude Beige - pentru mine corectorul a fost o noutate, chiar era unu din lucrurile ce lipseau trusei mele de make-up, ma voi asigura ca pe viitor sa nu mai lipseasca pentru ca isi face bine treaba, reduce cu brio aspectul neplacut al cearcanelor
3. Pudra The One IlluSkin - Medium - nu incarca tenul si nu se strange neplacut pe fata, completeaza perfect look-ul natural dat de fondul de ten The One
 photo DSC_0152copys_zps65269d9e.jpg
4.Fard crema pentru pleoape The One Colour Impact - Olive Green / Golden Brown / Beige Pearl - cele trei farduri cremoase sunt foarte dragute si merg de minune combinate, partea proasta e ca daca nu aplici inainte un primer de pleoape sunt usor fade, isi pierd din intensitate in timp.
 photo DSC_0154copys_zps166169c3.jpg
5. Luciu de buze The One Power Shine -Trendy Berry / Rose Glacier - Stralucire cat cuprinde!
 photo DSC_0156copys_zpsf25362e4.jpg
6.Oja The One - Ni.Orchid / Cappucino - In love with these two!
 photo DSC_0159copys_zps8ec1a88f.jpg
7. Rimel The One Volum Blast -Black- imi place foarte mult ca nu incarca genele si le da un aspect natural
 photo DSC_0187s_zps93a1a69e.jpg

Cum va spuneam mai sus, sunt placut surprinsa de gama The One 
si fiindca imi place asa mult, acum face parte din my daily makeup must ^_^

  Pentru acest articol am incercat sa adopt doua look-uri ca sa va arat produsele minune:
- unul dedicat celor 8 ore de job pentru care am folosit fond de ten The One IlluSkin Natural Beige, Corector The One Illuskin Nude Beige,
Pudra The One Illuskin Medium, Fard pleoape The One Golden Brown & Beige Pearl si Luciu buze The One Rose Glacier
-  altul dedicat orelor after job, petrecute in oras, pentru care am adaugat la cele insirate mai sus: Rimel The One Volume Blast,
Fard pleoape The One Olive Green plus mult Golden Brown si am inlocuit gloss-ul cu Luciul de buze The One Trendy Berry
&
Rezultatul:
 photo DSC_0165copys_zpse3c7047f.jpg
 photo DSC_0169copys_zps34fd010a.jpg

Voi ati incercat noua gama Oriflame?



No comments:

Post a Comment