Saturday, May 31, 2014

Fashion Fridays @Timisoara

 photo 10322494_670434283011256_2973034386262960206_n_zpscfa18617.jpg

Ploua in Timisoara si daca nu as fi ascultat de Corina in privinta vremii probabil acum as fi fost cel mai fericit om. Dar asta este.
Imi port cu demnitate (ca doar eu mi-am facut bagajul) sandalele si ma indrept spre Bastion. Mi-am propus sa merg la Fashion Fridays iar vremea si incaltamintea nu ma pot impiedica. Zis si facut. La intrare pe dreapta imi cad ochii pe barul celor de la Zai Apres-Cafe, imi iau un Cuba Libre fara gheata si imi fac curaj printre lume. Impatimitii de shopping si iubitorii de unicat alearga de la un stand la altul... asa ca mi-a fost usor sa ma pierd printre ei. Am admirat munca fiecarui designer, fiecare rochita de voal (love! love! love!) si fiecare colier masiv (o alta obsesie de-a mea). Ma simt plina de inspiratie si sunt fericita ca stiu acum unde sa apelez pentru viitoarele mele tinute ^_^ 

Weekend-ul acesta ai sansa sa gusti din lumea modei timisorene si nu numai.
Astfel, daca nu ai ajuns inca la Fashion Fridays o mai poti face maine intre 10 si 20.

No comments:

Post a Comment