Wednesday, April 23, 2014

Yellow

La fel ca si Craciunul, Pastele este dedicat in totalitate familiei si celor dragi. Iar eu ador nespus lucrul acesta. Singura noutate adusa e ca am petrecut sarbatorile Pascale la munte, la poalele Retezatului, pe Valea Raului Mare si nu acasa. Alta lume! Peisaje de basm!
Toate bune...pana s-a ajuns la bagaj. La munte e ca la munte. Acum ploua, mai tarziu ninge si poate intr-o ora e soare si placut. Va spun sincer, am trecut cu mare strangere de inima peste rochite, pantofi, balerini si m-am oprit la categoria pulovere - cizme. Fix cand speram ca le pot ascunde adanc in dulap, sa nu le mai vad pana la iarna. Ca sa fie treaba completa am adaugat parfumul meu preferat 212VIP (nu ma mai pot desparti de el) si micutul volum despre Frida Kahlo.
 photo IMG_20140419_100915_zps955ac343.jpg
Bagajul mi-a ocupat toata dimineata zilei de sambata si a necesitat un iepuras de ciocolata, pe care l-am savurat pana la ultima bucatica ^_^


 photo 20140419_120105amini_zps856423ac.jpg
 photo 20140419_120012amini_zps79c9f57f.jpg
Am purtat un trench Pimkie si jeans Stradivarius, ambele khaki, 
cizme scurte tip ugg de la Tally Weijl (luate de aici),
ochelari si tricou H&M,
plus un cardigan negru sh.

No comments:

Post a Comment