Friday, April 4, 2014

Ultima zapada

Azi am mancat un frig de zile mari pe santier, pe langa asta m-a mai prins si ploaia. Asa ca de la 4 pana acum mi-am petrecut ziua in pat, infasurata intr-o patura pufoasa, sorbind dintr-un ceai care a fost candva fierbinte si butonand internetul. Imi doresc enorm sa vina vremea frumoasa, sa fie cald si placut afara, insa in acelasi timp sunt nostalgica dupa iarna, mai precis dupa zapada. Anul asta iarna ne-a cam scutit de zapada si astfel am ajuns la munte doar de doua ori. Ultima oara, acum trei saptamani cand am intentionat sa profit de ultima zapada si m-am ales cu o luxatie de umar. Promit ca iarna viitoare ma voi echipata cu casca si protectie pentru spate ^_^ Oricum multumesc echipei salvamont de la Voineasa (Vidra -Transalpina Ski ) pentru promptudine si multumesc oamenilor ce s-au oprit sa-mi dea o mana de ajutor. Sunteti cei mai tari!
Pozele de mai jos sunt din weekend-ul cu pricina. Primele trei sunt din Straja, deoarece ziua de sambata acolo am petrecut-o, iar ultima e de duminica de la Voineasa, fiind si singura poza din ziua aceea.
 photo 20140322_162650a_zpsd2192318.jpg


 photo 20140322_163022a_zpsd4b32ab9.jpg
 photo 20140322_170448a_zpsbf3abc91.jpg
 photo 20140323_124734a_zpsbb2d5626.jpg

1 comment:

  1. :))))) las ca ai ajuns la munte mai mult ca mine, dar o sa am grija si eu sa ma echipez, promit! :*

    ReplyDelete