Sunday, April 27, 2014

Be The One! Be Oriflame!

 photo oriflame-c5-the-one_002-1024x475_zpsc0da9628.png
Daca vine vorba de cosmetice sau haine pur si simplu nu stiu sa spun: stop! 
Sa fie cat mai multe!  
Ma gandesc ca si voi sunteti la fel.
Auzisem ca Oriflame lanseaza noul brad de machiaj - The One si am fost ceva de genul: a' meu! a' meu!
Brand-ul, lansat oficial la Stockholm MBFW 2014, vine cu trei game inedite si necesare noua femeilor:
mega impact, frumusete de zi cu zi si ultra rezistenta.


Gandul ca voi putea testa la mine acasa produsele ce au facut furouri la una din faimoasele fashion week-uri ma incanta teribil. ^_^ Abia astept sa le am pe micul meu raft si sa fac, la randul meu, furouri, asemeni modelelor de la Stockholm, la job, in club sau in orice alt moment al zilei.
Suna bine, nu?

Deci, iti doresti:
- un aspect perfect zi de zi fara prea mult efort
- o aparitie care sa te puna in centrul atentiei la orice eveniment
- si rezistenta de durata a machiajului
?
Atunci e foarte simplu...
Alege brand-ul The One!
Eu l-am ales.
Alege si tu!
Be The ONE!
 photo the-one-oriflame_zps5ca1ab25.png

No comments:

Post a Comment