Friday, December 6, 2013

Cadouri de la Borealy

Iubesc sarbatoriile de iarna cel si cel mai mult, insa mereu vin cu o sarcina grea: cadourile. Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, ador cadourile, imi place sa primesc dar si sa daruiesc. Doar ca atunci cand daruim vine partea grea la care se adauga zeci de intrebari: oare am ales pe cel potrivit?, pe cel perfect?, oare o sa ii placa?, oare are nevoie? si asa mai departe. Cum zilele astea am lucrat foarte mult si frigul mi-a diminuat orice dorinta de a colinda magazinele dupa terminarea job-ului am optat pentru shopping-ul online. Echipata cu pijamalele mele preferate, plus o paturica pufoasa in jur si o ciocolata calda, m-am postat cu laptop-ul in brate in mijlocul patului si mi-am inceput cautarile. Lista victimelor ce urmeaza a fi cadorisite de Craciun o aveam in cap si ideile pentru cadouri nu lipseau. Lucrurile, insa, au cam deviat cand am dat peste magazinul Borealy.ro, din viitoare cadouri pentru persoanele dragi, au devenit viitoare cadouri pentru mine. Ochii imi sclipeau de fascinatie si entuziasm, eram ca un copil mic ce descoperise o cutie plina cu dulciuri, ce era bine ascunsa, ^_^ numai ca "dulciurile" acestea sclipeau din toate unghiurile si ma fascinau teribil, nu ma puteam decide din care sa "gust". Asa ca, mi-am facut o lista cu preferatele mele, in speranta ca poate le voi gasi sub brad, doar am fost fata cuminte :)
Revenind la darurile pentru cei dragi, Borealy detine o gama vasta de cadouri de la fascinantele bijuteri la diverse seturi minunate, dedicate surprizelor de Craciun. Asa ca, la lista mea de sarbatori, am adaugat: Red Christmas Spiced Apple Scottish si Christmas Gingerbread Aroma - Scottish Fine Soaps, doua seturi pentru rasfat personal, Platou Masa de Crăciun 2013 perfect pentru mesele de sarbatori si Passion for Wine & Chees pentru iubitorii de vin bun si sah, dar voi puteti alege mai multe sau altele de aici. Fiecare set este alcatuit din branduri cu renume international si este imbinat cu stil si eleganta menit sa aduca zambetul pe buzele celui cadorisit. Eu una, cu siguranta, as fi cu gura la urechi de fericire daca as primi asa ceva ^_^ plus ca toate bijuteriile si cadouriile sunt ambalate gratuit in cutii negre de catifea sau de piele, ori in diverse cutii si hartii frumos accesorizate si extrem de elegante, ceea ce ma incanta si mai mult.

Va doresc sa aveti parte de cumparaturi inspirate ca ale mele, 
'la multi ani" de Sf.Nicolae tuturor celor care ii poarta numele si un weekend cat mai placut! 

No comments:

Post a Comment