Thursday, July 18, 2013

Ocna Sibiului

Weekend @Ocna Sibiului! Weekend @Marea Ardelenilor ^_^ De cate ori vine vorba de O.S. nu pot decat sa afisez un ranjet cat toata fata. E unul din locurile copilariei mele! Pastreaza atatea amintiri frumoase in familie. Lacurile sarate. Camping-ul. Expeditiile de descoperire a statiunii. Vechiul complex balnear. Scarile subrede ale ocnelor. Discotecile in aer liber. In 2012 m-am intors la Ocna Sibiului dupa o pauza de 3-4 ani si am gasit o Ocna innoita. Lacurile au scari noi, solide si pancarde cu informatii. Nisip ca la mare. Complexul balnear este renovat in intregime. Dar pentru mai multe detalii despre sejurul de anul trecut intrati aici(day1)aici si aici (day2). Anul acesta am ales sa stric un pic traditia, nu am mai mers la O.S cu ai mei parinti ci cu prietenii. Cazarea am avut-o la Casa Liana, chiar peste drum de intrarea nr.2 de la Lacurile Sarate, pe care v-o recomand. Si cum se intampla de fiecare data, cand ai parte de timp liber si distractie, ziua de vineri s-a transformat in duminica intr-o clipa. Oricum voi reveni cu mare drag la Ocna :)
 photo Fotografie1177_zpsb3b30f5a.jpg
 photo Fotografie1174_zps51a408e0.jpg
 photo Fotografie1193_zpsb0d5355f.jpg
 photo Fotografie1191_zps4f436f70.jpg
 photo Fotografie1190_zps32d642e3.jpg
Intrarea in Complexul cu Lacurile Naturale costa 12lei pentru adult si 8lei pentru copii, iar la Centru Balnear 30lei. Din pacate majoritatea dusurilor au apa rece, iar pentru cele cu apa calda trebuie sa platesti (2lei/2min) Cei care doresc sezlong trebuie sa plateasca inca 8lei. Masa se poate servi atat la Centru Balnear (au si meniul zilei cu 13lei) cat si in complexul cu lacuri la diverse terase. Pentru cei care doresc un sezlong dar nu vor sa plateasca pentru el, Terasa Rares vine cu o oferta de nerefuzat, cu cei 10lei pe care ii platesti pentru un sezlong poti sa iti iei ceva de baut sau de mancare de la terasa lor.

No comments:

Post a Comment