Wednesday, March 13, 2013

Late gifts or early ones

Cadourile, fie ca sunt ele cu intarziere sau inainte de eveniment, sunt mereu binevenite ^_^
 photo page11_zps3c05289c.jpg
* Fond de ten Sephora Collection (Brightening & Hydrating) - eu am primit nuanta mediu 30 si m-am indragostit de ea, imi hidrateaza pielea, iar in ceea ce priveste iluminarea tenului ii ofera acestuia un aspect natural fara luciul cu care ne-au obisnuit alte fonduri de ten
* Matte Touch Face Blotting Tissues Oriflame - pentru o piele mata - prima data am descoperit servetelele acestea cu origini chinezesti in gama celor de la Sense, nu plecam niciunde fara sa le iau cu mine, de atunci am tot cautat sa imi cumpar altele - abia astept sa incerc noile mele servetele
* Hand Cream - Love is in the air - Oriflame - ma declar dependenta de crema de maini ^_^



1 comment:

  1. Crema de maini e un must si pt mine. Plus ca am o surpriza pt tine :D

    ReplyDelete