Wednesday, February 6, 2013

The perfect dress from Rhea Costa & Activia

Cum stii ca o rochie e the perfect one?
In primul rand trebuie sa fie dragoste la prima vedere (sa iti placa enorm, logic) si in al doilea rand (in cazul meu) sa o pot purta on and on fara ca cineva sa imi zica ' nu asa ai fost imbracata si la ....' (daca ma intelegeti). Dar cine nu isi doreste o astfel de rochita ?! Una pe care sa o porti atat la bal / club cat si pe strada la o simpla plimbare intr-o zi frumoasa sau la film ori la restaurant. Cred ca am fost putin traumatizata de filmul 27dresses, mai precis de faptul ca protagonista avea atatea rochii pe care le purta o singura data si apoi le indesa in fundul dulapului. Vestea buna e ca designer-ul Rhea Costa si Activia au pus la bataie 42 de rochite superbe printre care si rochita visurilor mele ^_^ The perfect yellow dress, iar vestea 'proasta' e ca nu sunt cea mai norocoasa persoana si pot numara pe degetele de la o mana de cate ori am castigat ceva, insa nu ma dau batuta, poate norocul e de partea mea de data aceasta. De obicei daca iti doresti ceva foarte foarte mult se intampla ( ati vazut The Secret? daca nu e un  must) si eu imi doresc rochita galbena Rhea Costa tare tare, deja o vad purtata la diverse evenimente.

 photo 51-horza_zps8854d285.jpg
Glamour look
 photo c600x584-horz_zps8b2f5615.jpg
Country look
 photo 51-horz_zps2dc5fc44.jpg
Rock look
 photo c600x630-horz_zps564d8504.jpg
Lolita look
 photo casual_zps93cbf4ae.jpg
Casual look
Daca si tu  iti doresti una din rochitele Rhea Costa puse la bataie aici de Activia este foarte simplu ce trebuie sa faci:
 - cumpara Activia
 - inscrie informatiile de pe bonurile fiscale pe site-ul Activia sau prin SMS la 1843
 - cu 14 Activia intri in tragerea la sorti pentru una din cele 42 de rochii de designer

No comments:

Post a Comment