Friday, February 15, 2013

Day 1 @Paris

 photo Paris-Metro-Map-4_zps261100da.gif
Paris, always a good idea
... mai ales cand prinzi un zbor ieftin...noroc cu Wizzair care are mereu oferte spre aproape toate destinatiile din Europa. Partea proasta cand zbori cu ei e bagajul, biletul include doar un bagajel mic (42x32x25cm) pe care poti sa il ei cu tine in avion si sa il pui sub scaunul din fata, daca doresti unul mai mare trebuie sa platesti o taxa in functie de tipul bagajului si de durata zborului. Eu am optat pntru bagaj la cala ca sa nu am probleme cu lichidele in avion (gen parfurmuri, creme, s.a care depaseau 100ml) si, bineinteles, ca sa pot sa imi iau mai multe lucruri cu mine (max32kg trebuie sa aiba bagajul de cala) costul a fost de 160lei. Avionul l-am avut la 18 din Aeroportul Train Vuia Timisoara, iar zborul a durat doar 2 ore, aterizarea a fost pe Aeroportul Beauvais, langa Paris, de unde am luat un autobuz pana in oras. Din Beauvais pana in oras la Porte Maillot am facut cam o ora, iar biletul a costat 16euro, dupa care am luat metroul M1 pana in statia Bercy (biletul costa 1.7euro) unde se presupunea a fi hotelul nostru, se pare ca Ibis Hotel este destul de popular in Paris, dar dupa mai multe indicatii primite de la diversi parisieni binevoitori am ajuns la hotel teferi.
 photo DSCN9807_zps1262fcc7.jpg
lovely room @Ibis Budget 

No comments:

Post a Comment