Sunday, January 13, 2013

Transalpina Ski Resort

The perfect Saturday = Transalpina Ski Resort, cam asa se rezuma ziua de ieri pentru mine, am fost again pe Transalpina sa profit de gratuitate, m-am dat un pic cu placa (am mai invatat cateva chestii), am rupt o legatura, am baut ceai cald, am mancat niste sendviciuri bune, m-am intalnit cu oameni dragi pe care nu i-am mai vazut de anul trecut. Lume multa, vreme excelenta, insorita, partii bune cu zapada proaspata, ce iti puteai dori mai mult in plus au dat drumul accesului pe partia de sub telescaun. Gratie priceperii mele fantastice de a ma da cu snowboard-ul am iesit de pe traseu si am inceput sa imi fac propria mea partie pana am ramas inzapezita, spre amuzamentul meu, nu am fost singura, alti multi amatori de placa mi-au urmat exemplul :)
Azi e ultima zi de gratuitate la Transalpina si pun pariu ca lumea se indreapta deja spre Ski Resort, eu zic sa va echipati repede si sa dati o fuga pana acolo (aveti timp pana 3:30 cand e ultima tura cu telegondola). Sunt tare curioasa ce preturi vor fi de luni incolo... 
Photobucket
Photobucket
Photobucket

3 comments:

  1. trebuie sa aiba o rabdare de fier lumea de la coada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sa stii ca mie nu mi s-a parut ca am stat mult la coada, chiar daca era kilometrica mergea destul de repede :)

      Delete