Sunday, January 6, 2013

Rausor

Photobucket
Sunt o iubitoare a sporturilor de iarna, dar se pare ca prefer sa le vad la televizor decat sa le practic. Nu stiu sa schiez, am patinat odata la anii mei si cu snowboard-ul ma dau anemic, sunt cam pe langa cu toate. Azi am fost la Rausor si am pus pentru prima data schiuri in picioare iar cu putin ajutor si cu putina vointa am reusit sa fac cateva miscari, ma deescurc chiar binisor, zic eu, si sper ca pe viitor sa merg din ce in ce mai bine. Comparativ cu placa mi se pare groaznic de greu iti coordonezi ambele picioare sau sa controlezi viteza schiurilor - se pare ca sunt cam vitezomana ...asa ca daca ma intalniti cumva pe schiuri: Partiiiiieeee!
Photobucket
Daca va tenteaza sa mergeti la Rausor, il gasiti cam la 30km de Hateg. Partia este medie si dotata cu teleschi (2,8lei tura), puteti inchiria echipament - din pacate nu stiu cat costa snowboard-ul, dar ski-uri cu clapari si bete = 25lei/zi, in caz ca aveti nevoie de ajutor sunt monitori dispusi sa va invete cele mai utile miscari :)

No comments:

Post a Comment