Thursday, January 17, 2013

Mom's stuff

Cu vestea celor de la H&M (sper sa fie adevarata) m-am apucat sa imi restructurez dulapul, sa vad ce mai port, ce nu ...ce haina preferata am ratacit prin fundul sertarului si asa mai departe si sincer nu prea ma lasa sufletul sa renunt la multe chestii chiar daca dulapurile mele sunt pline pana la refuz. Sa vedeti peste ce am dat ... peste caciula de blana si bluza/blazer-ul mamei pe care, de cand le-am 'furat' de la a mea mama din dulap, le-am purtat o singura data la o sedinta foto cu Andreea Iancu. Oricum nu prea vreau sa renunt la ele daca tot mi le-am insusit, cine stie poate intr-o zi le voi purta din nou sau poate intr-o zi mi le va 'fura' si mie cineva din dulap :)
 photo IMG_0813copywm_zpse24a9924.jpg
 photo IMG_0864copywm_zps4d7af986.jpg
 photo IMG_0861copywm_zps3252efff.jpg
 photo IMG_0872copywm_zpsac4efc37.jpg

1 comment:

  1. Hi, Dear Friends,

    We invite you to join our affiliate program.

    Join our PERSUN Affiliate Program and you'll earn at least 10% commission on every sale!

    There's no cost to join our program - it's FREE to you!

    If you're interested, click below to continue.
    http://www.shareasale.com/shareasale.cfm?merchantID=39275

    I look forward to hearing from you.

    Sincerely,
    Kelvin

    ReplyDelete