Tuesday, January 15, 2013

Deva

Mi-e dor de H&M-ul meu !

Magazinele mele preferate sunt cap de lista la dorul de Timisoara, azi am fost un pic la Deva si am batut toate buticurile cu haine, de care orasul nu duce lipsa - multa lume fashion aici, dar ma intreb eu, oare vanzatorii/ proprietarii astia de magazine nu au putut gasi chestii mai urate la preturi mai mari?! Sunt tare curioasa cum stau ei cu vanzarile. Shopping-ul s-a desfasurat, in final, la House of Art (au reduceri de 70%), unde mai gasesti lucrusoare dragute printre altele mai putin, plus ca au si brand-ului romanesc Eponge de care sunt, oarecum, incantata.
Photobucket
Lasand la o parte shopping-ul am dat peste 2 localuri super dragute, Bistro Colin's si Cofetaria Arta, cu ceai bun si pateuri delicioase, care, din pacate, erau cam pustii... eu dau vina pe orele matinale la care le-am trecut pragul... 
Photobucket
Cofetaria Arta
Photobucket
Bistro Colin's

1 comment:

  1. :)) asa... ti-i dor numa de magazine. las ca te tin eu minte :))

    ReplyDelete