Wednesday, October 3, 2012

Pseudokinematikos 2

Photobucket
Aseara am fost cu Andu la lansarea volumului 'Pseudokinematikos 2 - Bucuriile Filmului' semnata Marian Sorin Radulescu si vreau sa va spun ca a fost una din cele mai bune alegeri ever. Evenimentul a avut loc in Carturestiul din Iulius Mall intr-o atmosfera specifica librariei cu prajiturele si ceai, acompaniate de muzica compozitorului Adrian Enescu (un amestec de ambiental si jazz). Cartea cuprinde cele mai bune filme, 'icoanele cinematecii' cum le numeste autorul, filme care iti raman intiparite si care cer o revizionare. Discursul autorului mi-a ridicat unele semne de intrebare in ceea ce priveste cultura mea cinematografica.... daca voi fi intrebata care este filmul meu preferat, va voi da un nume... dar cand vine vorba de autor/regizor ...pauza.
Asa ca intrebarea mea ar fi cati din voi stiti filmele si autorii lor, asa cum probabil ii stiti cand vine vorba de carti ? In cadrul serii s-a proiectat un scurt-metraj 'Ajutoare Umanitare' regizat de Hanno Hofer pe care, zic eu, e musai sa-l vedeti.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

3 comments:

  1. lovely blog! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    ReplyDelete