Saturday, October 6, 2012

Marasesti Street Fair

Photobucket
Astazi am asistat la sedinta foto a Alinei ce a avut-o in Piata Unirii cu Andreea Iancu, dar poze o sa vedeti doar in postul de maine. Momentan vreau sa va povestesc de strada Marasesti peste care am dat intamplator si care, spre surprinderea mea, s-a transformat in zona pietonala si in locul perfect pentru diverse targuri. Primul de acest gen este un targ cu de toate: accesorii hand-made, cesuri, haine, tablouri si multe alte lucruri noi si vechi. Daca nu ati apucat sa treceti astazi pe acolo, nu va faceti griji, aveti timp si maine:)
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

3 comments:

  1. Ce de bunataaaaati!!!
    Exista un site, ceva, de unde am putea comanda acele pandantive superbe din prima fotografie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu stiu sa iti spun, dar daca am maine timp sa mai trec pe acolo voi intreba :)

      Delete
  2. ce fain arata! cred ca e o adevarata placere sa te plimbi pe acolo:D


    www.myfashionmorning.blogspot.com

    ReplyDelete