Saturday, September 8, 2012

Summertime Sadness

Photobucket
Sedinta asta a avut loc la Costinesti, in iulie mai precis. Cred ca Andreea avea ideea in minte de ceva timp cand a venit cu propunerea, asa ca ne-am indreptat spre mare (in trenuri diferite, singure - aici mergea bine simbolul ala : forever alone). Ideea era, cearsaf s-a adus, s-a cumparat si o scoica mare si faina, locatie s-a gasit rapid: o zona mai stancoasa si sa zicem ceva mai izolata, zicem pentru ca ochi curiosi s-au strans. Bun si ne-am pus pe pozat, am avut ceva probleme cu valuri care ma 'atacau' violent si m-am ales cu cateva zgarieturi, iar  Andreea cu un aparat nefunctional pentru jumatate de ora, dar in afara de astea pozele au iesit superb, zic eu, iar experienta a fost unica.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

16 comments: