Saturday, September 1, 2012

Oradea

Photobucket
Bifam si Oradea vacanta asta... frumos oras, fain tare..vin iar cu multumiri, deci sa fie pentru Deea si Mishu, multumesc ca m-ati plimbat si v-ati ocupat de mine, sunt copil mic, ce sa fac, am nevoie de atentie :) Ce am vazut si recomand este cetatea ( nu e ca aici in zona in varfu' dealului, dar merge) si superbul centru, sa nu-i ratati pub-urile dragalase, mai ales Lactobar-ul (inca sufar ca nu am avut sansa sa imi beau berea albastra in masina, dar na, next time). Era sa uit... am prins ultima seara a Caravanei Filmelor Tiff (Transilvania International Film Festival) ce a poposit la Lotus Center Oradea si am vazut drama romaneasca 'Tatal fantoma', avandu-i ca protagonisti pe Marcel Iures si Mihaela Sirbu. Filmul vi-l recomand, mie mi-a placut,  plus ca e chiar amuzant pe alocuri, insa cu finalu' romanii stau prost, au bunul obicei sa te lase in ceata, dar ma gandesc ca e ceva de el de a primit Premiul Special la Festivalul de Film International Almaty 'Shaken's Stars', nu?


Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments:

Post a Comment