Tuesday, September 25, 2012

Dark Paradise II

Photobucket
Am o gramada de motive pentru care ador sa pozez pentru Andreea Iancu. Ma uitam azi la evolutia colaborari noastre, amintindu-mi cu drag fiecare sedinta foto, nu cred ca exista om care sa te faca sa te simti mai confortabil in fata aparatului ca ea. Noi doua avem istorie, cum s-ar zice,avem momente pline de amuzament si adrenalina. Mentionez adrenalina pentru ca sedinta aceasta ne-a cam ridicat pulsul cand din hale au inceput sa iasa indivizi cu tarnacopul dupa ei. Acum cand ma gandesc, ma bufneste rasul, dar atunci audienta ne-a cam inspaimantat, cum e de obicei spaima mai mare decat realitatea.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Bershka fur coat / Bershka shorts / Tm Boutique lace body

4 comments:

  1. Frumos, imi place ideea. Ceva asemanator planuiesc si eu, numai sa imi gasesc un model pe stilul asta.
    Stiu ce inseamna sa te ajute fotograful sa te simti bine in fata camerei! Si e incredibil uneori cand vezi pe parcursul sedintei cum modelului tau timid ii creste increderea in sine si vine cu tot felul de idei :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. daca ma crezi nici eu nu as fi crezut ca pot fi 'stilul asta' cum ii spui tu :)

      Delete
  2. Pozele sunt superbe. Eu una cred ca o sa durere 4ever colaborarea voastra :P

    ReplyDelete