Wednesday, August 22, 2012

Mamaia

Photobucket
Cum ziceam in articolul precedent, eu nu am fost la Navodari cand eram mica.... eu mergeam la Mamaia, mergeam pe vremea cand plaja nu era impartita in 'n' plaje private si cearceaful/prosopul pe nisip era legal. Azi nu vrei ca nisipul sa iti murdareasca costumul de baie, nu? asa ca inchiriezi frumos un sezlong sau un baldachin si lenevesti la soare, si ca sa nu te dezhidratezi comanzi ceva cocktail-uri de la barul plajei... Trecand peste cuvintele ironice adresate statiunii, Mamaia, are cele mai tari petreceri pe plaja. Noi am ales sa ne petrecem seara la Kudos, pana in zori bineinteles (unde am cunoscut cei mai funny barmani) si dimineata am motait pe plaja H2O.
Photobucket
Kudos baby!
Photobucket
Photobucket
H2O
Photobucket

No comments:

Post a Comment