Friday, June 8, 2012

Party Constructii

Hey! Nu am mai scris de ceva vreme, am fost din nou busy cu scoala ( examenele astea :/ ), am mai avut banchetul si cursul festiv intre timp, iar acum sunt cam in intarziere cu licenta - sper sa fie bine la final :)
Hai sa incepem cu petrecerea care a fost neasteptat de geniala - m-am distrat maxim, am socializat cu profii, colegii, am dansat pana dimineata si am mancat sofisticat. Banchetul s-a tinut la Ballroom Valery (la iesire din Timisoare, in Mosnita - mai multe detalii aici), un local simpatic si elegant - insa nu pot sa nu critic amestecul dintre stilul roman si cel victorian folosit in design-ul interirorului, ce mi s-a parut un pic nelalocul lui. Referitor la meniu - cum spuneam mai sus - am mancat sofisticat - am avut un aperitiv exotic cu fructe ( m-am indragostit de caisele cu crema de branza), creveti cu legume, s.a plus fantana de ciocolata, fructe si acool le discretie - ok, zic eu :)

Ceva poze cu oameni dragi :
Photobucket
cu Alina in Taxi

Photobucket

Photobucket
Alin fashion ca de obicei :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
cu Sebi ca la orele de dans :)
Photobucket

Photobucket
aratam bine si la 6 dimineata - nu, Calin??

Sfatul meu e sa nu ratati banchetul ca o sa va para rau :)

Pupici,
Mishuella





No comments:

Post a Comment