Sunday, June 10, 2012

Eu cu cine votez?

Azi ma indop de inghetata si beau litri de limonada rece, orasul se topeste sub soarele torid si daca nu ar fi fost ai mei in vizita nu as fi iesit deloc afara. Mare tam tam a mai fost saptamana aceasta - concerte free pentru popor, la greu - asta pentru ca ziua de azi este una electorala. Si desi caldura pare a vrea a ne tine in casa, lumea nu se lasa intimidata si merge la vot, voi merge si eu, bineinteles - parerea mea conteaza - dar mai  tarziu (am timp pana la ora 21:00 oricum). Sunt curioasa, oare va fi vreo schimbare sau lucrurile vor sta la fel?


Photobucket

Ai grija cu caldura, bea multe lichide si nu uita ca parerea ta conteaza !

pupici
Mishuella

1 comment:

  1. Ai putea vota cu tine ... nu e nimeni mai bun sa-si vrea binele decat el insusi :))

    ReplyDelete