Saturday, May 26, 2012

I deserve new shoes !

Photobucket

Da fetelor, fiecare din noi merita o pereche noua de papuci. Vreau sa va spun ca mami meu e nebuna dupa papuci, nici nu va imaginati ce colectie are, majoritatea Guban - dar ca orice colectionar nu prea vrea sa renunte la ea - i-am mai 'furat' eu cateva perechi :) ..nu m-am putut abtine - prea frumosi si mult prea comozi. Eu nu am avut pana acum obsesia papucului, ci doar a hainelor ( nu ma mai primeste mam' acasa daca imi mai cumpar multe) - spuneam pana acum ...pentru ca in ultimu timp cu stresu de la scoala am simtit ca merit o pereche noua de papuci ...dar cum bine stiti si voi ... nu e niciodata suficient :)

Photobucket

Photobucket
lamaile ( cum spune colegul meu Ovidiu)

Photobucket
influente orientale

Photobucket
achizitie H&M - au si pe negru, maro sau cu floricele

Photobucket
cele mai comode sandale ever :)

Photobucket
pentru sandalele astea dragute ii multumesc verisoarei mele Bianca :*
Sandalele roz neon le-am cumparat vara trecuta din Unirii si a fost dragoste la prima vede :)

xo
Mishuella

1 comment: