Sunday, May 20, 2012

Forza Zu in Timisoara

Mare eveniment mare in Timisoara - Radio Zu a adunat ieri in Piata Operei peste 30000 de oameni pregatiti sa cante alaturi de idolii lor - bineinteles ca m-am inghesuit si eu - cum sa ratez asa ceva, mai ales ca invitati au fost cei de la Vunk - sa-mi cante 'Artificii pe tevan' :)
Deci dupa ora 7 (seara of course) au urcat pe scena : Deepcentral, Alex Velea, Delia, Conect-R, Smiley, Narcotic Sound & Cristian D, George Hora si Kamelia, CRBL, Akcent, Andra, Vunk si Voltaj - intre timp timisorenii si nu numai s-au ingramadit care mai de care sa fie aproape de scena - cei mai norocosi au fost cei cu apartamente cu vedere la Opera, angajatii si profii de la Politehnica (care au ramas peste program in Rectorat) - oricum lumea a avut parte de un show free si interactiv cum nu au mai gustat de la Zilele Timisoarei sau de la Festivalul Vinului .

Am imprumutat niste poze de pagina Radio Zu pe care le impartasesc cu voi

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

In legatura cu outfit-ul :
am optat pentru jeans (Stradivarius) si tenesi (Victory's),
o camasa fara maneci si o bluza mov in v (Garage)
si ca sa nu imi fie rece o geaca de piele (Stradivarius),
plus accesorii in ton (proaspat achizitionate de la Meli Melo)

Photobucket
cu Alina in Piata Operei @ Forza Zu Timisoara

Sa aveti o seara placuta si distractie daca iesiti pe undeva!
Eu azi raman home sa studiez H&M's summer issue :)


love
Mishuella

No comments:

Post a Comment