Sunday, April 1, 2012

Syoss

Hello lovelies !
Ce stiti voi despre produsele Syoss? 
Ca sa fiu sincera, eu una, nu am fost niciodata curioasa de ele, stiam doar ca sora mea le foloseste si cam atata. Asta pana ieri cand a venit Corina la mine super incantata ca si-a cumparat un sampon Syoss din noua gama la doar 7lei....mare mi-a fost mirarea.. doar atata?!... 
... si ca orice fata, cand sunt chestii la oferta,  chiar daca poate nu e necesar ...vreau si eu :)
 Am ales samponul Syoss Shine Boost si pot sa zic ca sunt super incantata de el.


In caz ca esti interesat/interesata de gama Syoss sau pur si simplu doresti sa profitati de oferta, 
uite ce trebuie sa faci:
1. Sa fii din Timisoara
2. Sa ai idee unde e magazinul Elisabeth
(pentru cei ce nu stiu - il gasiti in complex vis a vis de statia Olimpia )
3. Sa ai un flacon gol de sampon sau gel de dus plus 7 lei.


O duminica placuta !
Mishuella

No comments:

Post a Comment